Flätat hjärta

Heart braidJag hittade den här roliga frisyren här. 

4 thoughts on “Flätat hjärta

  1. Hej!
    Jag är en just nu brunett som blivit väldigt trött på sin hårfärg och skulle vilja färga om det men vet inte riktigt till vad. Funderade lite först på att färga tillbaka mitt hår till sin originalfärg som är ungefär som de här två första bilderna (http://cdn1.cdnme.se/2151070/6-3/haaret_5176d948ddf2b326ae34480b.jpg) men var lite orsäker eftersom jag alltid känner mig så barnslig till utseendet i min originalfärg och känner att inga kläder passar till. Så jag fortsatte att surfa runt lite på röda hår och hittade lindsay lohan i den fina hårfärgen strawberry blonde! Så nu funderar jag på att färga det i den hårfärgen men kan inte bestämma mig för om det hade passat mig och nu känns det som jag stirrat mig blind. Vill ju inte gå till en frisör och slösa massa pengar plus slita på håret i onödan 😦

    Blev en väldigt lång kommentar, haha hoppas du förstod allt jag skrev! Men ja min fråga är väl tror du jag hade passat i strawberry blonde eller har du kanske något eget förslag om vad som skulle passat mig? 😀 På min blogg hittar du bilder på mig, lite lättare att se vad som skulle passa mig då haha! Tack på förhand och en himla bra blogg du har!

    • Hej Elin! Jag tror att du skulle vara jättefin i lite ljusare hår som Lindsay Lohan brukar ha. Jag tycker absolut att du ska våga 🙂 Tack vad roligt att du gillar min blogg!

    • Hej Ellinor! Det kan vara svårt att veta om man trivs och passar i lugg innan man testat så mitt råd är att testa helt enkelt! Den växer ju alltid ut ganska snabbt om man absolut inte trivs. Gå till en frisör som är duktig på att se ansiktsform och vad du passar i, fråga runt bland bekanta för bra tips. Lycka till!

Kommentera

