Eyeliner och matt ljusrosa

simplicity with a pop.Bilden kommer härifrån

2 thoughts on “Eyeliner och matt ljusrosa

  1. Okej, nu är det såhär. Jag har en massa frågetecken i huvudet om det där med ricinolja. Först verkade det superbra men ju mer jag kollade runt ju mer skrämd blev jag. Folk säger att dom tappar hår i stora mängder m.m. Vet att du gjort ett inlägg om det här innan men jag undrar om du har fått någon uppdaterad version. Jag frågar dig eftersom jag tänker att du kan sånt här. Jättebra blogg!

    • Hej Johanna! Tack vad kul att du gillar min blogg :). Jag har svårt att tro att man tappar hår av Riccinolja det har jag inte hört någon som gjort. Jag testade ett tag men slutade för att det var så krångligt och svårt att få ur all olja. Jag märkte ingen större skillnad men jag vet att några har fått bättre kvalité på sitt hår och därför kan det kanske vara värt att prova. Det som är viktigt är att man får bort oljan ordentligt eftersom den annars kan täppa till och ge utslag och irritation i hårbotten. Hoppas det gav svar på din fråga!

Kommentera

