Läsarfråga, tips till studenten

Hej!
Jag undrar om du kan ge tips/inspiration för naglar till studenten som ska matcha med en ljus klänning i krämig ton? 
Tack för en bra blogg!

 Mvh, Anastasia
Hej!
Vad roligt att du gillar min blogg 🙂
Pastelltoner tror jag blir väldigt fint till, även nude naglar med någon detalj kan vara snyggt! Eftersom det är en ljus krämig ton tycker jag du kan våga att naglarna sticker ut lite, varför inte testa trenden med naglar i olika pastelltoner! Här är några förslag hoppas det ger dig lite inspiration!
smink
Bilderna kommer från min Pinterest där ni även kan hitta mer inspiration. 
Kommentera

