Prickigt

Bild från Pshiiit

2 thoughts on “Prickigt

  1. Hej!

    Jag undrar hur man kan få långa naglar snabbt och starka så dom inte alltid går av! Jag är i stallet hela dagarna nästan men vill kunna måla dom och sånt. Jag klipper alltid av dom för det blir alltid ojämt också går dom ALLTID av 😦 HJÄLP!

    • Hej Ellen! Jag har exakt samma problem som du! Jag är ju inte i stallet men mina går av ändå när jag jobbar. Jag har provat trinds näringslack och det har verkligen fungerat på mig! Mina naglar blev starka och för första gången i mitt liv långa! Trind finns på typ Åhléns och kick. Lycka till 🙂

Kommentera

