Bröllopet

Hurra för de nygifta! Foto: Jonas Ekströmer / SCANPIX

 SCANPIX

 SCANPIX

Bilderna hittade jag på svt

Igår var det äntligen dags för bröllopet mellan Madeleine och Chris! Jag och mina tjejkompisar satt bänkade med prinsesscupcakes och bubbel. Vilken fin klänning hon hade och frisyren, helt underbar. Senare på kvällen svidade hon om till något mer dansvänligt och släppte ner sitt hår, också det var ju urtjusigt. Kollade ni på bröllopet? Vad tyckte ni om alla klänningar och uppsättningar?

 

6 thoughts on “Bröllopet

  1. Hej, jag undrar om du kan/har hitta någon bild på klänningen hon bar senare under kvällen/natten? Mvh Emma

  2. Hej!
    Jag skickade en fråga till din mail och skulle vara jätte tacksam om du svarade på det så fort som möjligt 😀

Kommentera

