Kampen mot finnarna

Min hy har på sista tiden börjat göra rejält med uppror! Trots att jag är närmare 30 än 20 har jag inte blivit av med min problemhy. Nu läste jag den här artikeln om Scarlett Johansson som använder äppelcidervinäger som ansiktsvatten. Så nu ska jag ge det ett försök! Den är långt ifrån mild så jag tror att man ska vara försiktig om man har torr och känsligt hy. Äppelcidervinäger är ju väldigt nyttigt från insidan också och ska ge en klara hy, bättre matsmältning och öka förbränningen bland annat. Så jag dricker också 2 msk äppelcidervinäger två gånger om dagen utspädd i vatten. Inte det godaste kanske men nu har jag börjat vänja mig och jag hoppas det snart kommer ge lite resultat!

2 thoughts on “Kampen mot finnarna

Kommentera

