Fest i helgen?

Det här är en snygg frisyr att inspireras av! 

2 thoughts on “Fest i helgen?

  1. Hej! Vilken bra blogg, hittade den precis och kommer definitivt börja följa! Jag har en fråga angående mascara. Jag har ljust rött hår, nästan helt blont men med en ton åt det röda och mina ögonfransar går i samma färg. Jag har svårt att komma ända in på ögonfransarna med mascaran och får därför en ljus rand närmast ögat vilket inte är så snyggt. Använder ögonfransböjare men det hjälper inte… Har du några tips på hur jag kan komma hela vägen in eller hur jag kan täcka den ljusa randen på något annat sätt?
    Tack på förhand, kram!

Kommentera

