Läsarfråga, tips på kortfrisyr

Hej och tack för en superblogg…

Funderar på att klippa ny frisyr, funderar på jättekort på sidorna och lite längre upptill ( minst 1dm) platinablont. Har du några ideer på vart man kan hitta bra inspirationsbilder?

Hej! Tack vad kul att du gillar min blogg! Jag har hittat några bilder som jag tror kan inspirera dig här nedanför. Vill du har fler idéer är mitt tips att kolla in min Pinterest. 

Layered short blonde hairstyles

pixie haircut

.

Swedish singer Petra Marklund. Singer for the band "September", has recently gone solo.

Fabulous short hair <3

 

4 thoughts on “Läsarfråga, tips på kortfrisyr

  1. Hejsan.
    Jag ska till Rapunzel och klippa mig om två veckor. Jag har hår som går till lite nedanför bröstkorgen men jag har blekt topparna, en fjärde del kanske och jag är jätte nojjig ang att få jätte kort hår.
    Jag funderat på lång page eller något uppklippt.

    kolla gärna instagram lr min blogg och se hur det ser ut och ge mig tips i vad kan kan passa i!!

    @TurGris

    • Hej! Är det så slitet så det är därför du måste klippa av det eller varför tror du det kommer bli kort? Jag har kollat in din blogg och en längre page tror jag bli jätte fint 🙂 det kommer passa bra till dun ansiktsform och stil.

      Lycka till!

  2. Hej! Jag är sugen på att bli korthårig med lite längre på hjässan som frisyren längst ned fast is/platinablond. Ungefär som September’s frisyr. Min fråga är om det fortfarande är inne hösten 2013 och om alla kan klä den frisyren? Du får gärna kika in på min blogg så ser du bilder på mig.
    Kram och tack för en bra blogg!

    • Hej Emelie! Jag tror att en kort frisyr skulle vara jättefin på dig! Det ser ut som du har ett perfekt ansikte för en kortfrisyr :). Kort hår håller i sig i höst också och lite längre överhår känns fortfarande inne! Lycka till och kram

Kommentera

