Steg för steg, twistad uppsättning

 Tutorial från The Beaty Department 

4 thoughts on “Steg för steg, twistad uppsättning

  1. Hej!
    Jag har en fråga angående hårfärg, jag är inte helt säker på vad min naturliga hårfärg kallas men i botten är den mörkblond åt det kalla hållet om jag inte står i solen sedan är det lite ljusare skiftningar runt ansiktet och så.
    Kanske att det är ask blondt/cendre färgat och på vintern med en hint av råttfärgat?
    Iallafall så färgade jag det lite mer åt det guldiga hållet med ljust guldbrunt som grund med ljusare skiftningar. Alltså det blev samma ton som jag har nu men varmare/mer guldaktigt.
    Grejen är att jag vill slippa färga håret hela tiden, dels för att det sliter och dels för att det är jobbigt att få samma färg.
    Vet du något skonsamt sätt att värma upp min naturliga hårfärg utan att det blir för rött?

    • Hej Sofia! Wellas color fresh kan fungera bra på ofärgat hår och de finns i en hel del olika toner som kan passa din färg. Vissa hår som är svårfärgade kan den vara svår att fästa men på de allra flesta ger den en nyansskillnad. Det är en schampotoning som är väldigt mild och sliter ingenting på håret. Den tvättas också ur på ofärgat hår, på redan färgat och behandlat hår kan den sitta som en färg. 8/03 tror jag kan ge en fin varm ton å ditt hår.

      Lycka till!

Kommentera

