Lördagsfrisyren

Learn easily half crown braid style
Enkel och fin lördagsfrisyr 

2 thoughts on “Lördagsfrisyren

  1. Hej! Jag skulle vilja ha hjälp med en grej. Jag ska göra en presentation för ett stort företag (jag studerar egentligen, så detta är en stor grej) och jag har försökt hitta passande kläder och jag tror jag har lyckats, men vad ska man göra för något med håret? Jag har rätt långt (till början av brösten) men lite tunnare. Något riktigt professionellt och snyggt. Kan du hjälpa mig? Det är på tisdag!

    • Hej Malin! Ledsen att jag inte hunnit svara tidigare! Jag tycker du ska sätta upp det, antingen i en hög hästsvans eller en knut. Det är snyggt om du får bort håret tycker jag så man ser ditt ansikte när du pratar. Lycka till!

Kommentera

