Perfekt page längd

Idées de coupes de cheveux

2 thoughts on “Perfekt page längd

  1. Detta är verkligen mitt drömhår! Men efter att ha haft långt hår hela livet blir man lite feg när det väl är dags att klippa sig! Passar denna pagen till alla ansiktsformer? Jag har ganska runt ansikte och för tillfället är mitt hår långt, platt och tråkigt – jag vill ha mer volym!

    • Hej Amanda! Ja det tycker jag. Det går ju att variera benan lite för att passa olika ansiktsformer. Har man runt ansikte kan en sidbena vara att föredra. Lycka till!

Kommentera

