Tävling

Det var länge sedan vi körde en tävling här på bloggen så nu är det dags tycker jag! Jag tänkte lotta ut ett Lumene Raspberry Miracle Lip Sorbet, som är ett läppstift i ett pennformat. Jättelätt att applicera och färgen håller länge, ni får själva välja vilken färg ni vill ha.

 

Det här ska ni göra för att vara med i tävlingen,

1.Gilla min Facebooksida Sandra Elizah
2. Följ mig på bloglovin och gilla det här inlägget
3. Kommentera och ange vilken färg ni vill ha på läppstiftet här nedanför

Tävlingen pågår till på fredag kl 22.00, jag meddelar vem som vunnit på söndag.

Lycka till!

22 thoughts on “Tävling

  1. Jag har gillat din fb och du ligger ju redan som favorit på min bloglovin 😀
    Nummer 16 tror jag kommer bli riktigt het nu under hösten, så den skulle jag vilja ha 😀

  2. Pingback: Påminnelse tävling | Fråga frisören & makeup artisten

  3. Gillar på bloglovin och Facebook. Följer sedan länge på bloglovin. Om jag har turen att vinna skulle jag välja färgen nr 12 summer skies.

    Tack för en bra blogg.

  4. Gillat på facebook och bloglovin’. Jag skule vilja vinna 13. Den skulle nog passa mina mörka drag och hudton ganska bra. 🙂

  5. Pingback: Sista chansen | Fråga frisören & makeup artisten

Kommentera

