Snurrad uppsättning

Simple chignonBilder från The beauty department

3 thoughts on “Snurrad uppsättning

  1. Hej Sandra!
    Vill först och främst säga att jag älskar din blogg!
    Sen har jag en fråga. Jag har blekt, slingat hår som börjar kännas rätt slitet och jag skulle gärna vilja tona ner det en aning till min naturliga färg som är mellanbrun men jag är gravid och vågar därför inte använda hårfärg under graviditet och amning. Finns det något jag kan göra för att fräscha till färgen?

    • Hej Sofia! Du skulle kunna prova Wella color fresh i tonen 8/0 den ger en naturlig fin nyans som jag tror kommer passa ihop mer med din utväxt. De är väldigt milda och jag tror inte det ska vara någon fara att använda den under graviditeten. Du kan ju försöka att undvika att lägga den i botten om du vill för att vara på den säkra sidan.

      Lycka till!

Kommentera

