Chanel fall 2013

chanelGlitter och blanka hår hos Chanel i höst 

8 thoughts on “Chanel fall 2013

  1. Hej!
    Jag funderar på att klippa en 60-talslugg. Sådär med mittbena som luggen delar sig med om du förstår? 🙂 Undrar dock om man måste ha lång panna för att passa i lugg? Jag har normal tror jag och har fått för mig att jag inte passar i lugg då.
    Har dessutom noll inspiration vad gäller hårfärg just nu. Lite tips på kalla blonda hårtoner skulle tacksamt tas emot 🙂
    Tack för en jättebra blogg!!

    • Hej Sara! Ja det låter jätte fint med en delad lugg. Man behöver absolut inte ha hög panna för att passa i lugg men har man väldigt låg panna och litet ansikte kan en hel lugg göra ansiktet ännu mindre. Men en delad eller sned ligg passar de flesta i. Jag ska försöka hitta lite blinda nyanser och lägga upp på bloggen snart 🙂

  2. Hej Sandra!
    Jag va precis blond men färgade det brunt för några dagar sen,men tyckte det blev alldeles för mörkt,just nu är det mörk brunt med rött och mahogny i.
    Vill va ganska ljusbrun utan några röd/lila toner,mer åt det guldiga hållet!
    Vad tycker du jag ska göra?:)
    Älskar din blogg!

    • Hej Annie! Vad roligt att du gillar min blogg! Jag tycker du ska tvätta håret några gånger för att få ur så mycket som möjligt av färgen. Sen kan du lägga en jusbrun toning över som är åt det guldiga hållet. Om det fortfarande är för mörkt så kan det behöva avfärgas lite innan du lägger den ljusbruna toningen. Men gå till en frisör för råd om vad som blir bäst.

      Lycka till!

Kommentera

