Erbjudande till mina läsare

 Bild härifrån

Jag tänkte ge er mina fina läsare rabatt hos mig! Så den här och nästa vecka får ni boka en klippning för 395 kr istället för ordinarie pris 595 kr, det gäller alltså om ni bokar mellan 17-27 september men  ni kan klippa er senare. Boka på info@sandraelizah.se eller på 0768-70 14 39. Uppge att ni läser min blogg så får ni rabatten!

Jag finns på Project Sthlm, Riddargatan 25, Östermalm.

Jag har några tider kvar även den här vecka om ni är sugna på en förändring innan helgen 🙂

 

3 thoughts on “Erbjudande till mina läsare

  1. å vilket fint erbjudande 🙂 jag klippte mig hos dig för ca två veckor sedan och jag är så himla nöjd! Dessutom har jag fått väldigt många komplimanger; både hur fint det blev, men även hur proffsigt du har klippt!
    Din känslighet för helhet och detaljer, och inte bara med en sax – avspeglar sig i sättet du klipper!
    Tusen tack och nästa gång skall det inte dröja nästan tio år innan jag går till frisören igen – och då ringer jag dig!

    Hälsningar Anna i Norrtälje

  2. Pingback: Erbjudande klippning | Fråga frisören & makeup artisten

Kommentera

