Tutorial, luggfläta

Beauty Tutorials: Hair tutorialsBild från Pinterest

4 thoughts on “Tutorial, luggfläta

  1. Hej!
    Har kikat igenom din blogg och ÄLSKAR all insperation och alla tips!
    Nu är det så att jag ska snart klippa mig och jag undrar vilken frisyr du tror jag skulle passa i? Jag har ett fyrkantigt ansikte med höga kindben. Jag vill inte klippa lugg då jag håller på och sparar ut den efter ett misslyckat försök…
    Har funderat att klippa lång page länge nu, men vet inte om det passar. Är lite sugen… Vad tycker du?
    Kram Sofia 🙂

Kommentera

