Sotat mörkblått

smokey eyes dark lips

Bild härifrån 

3 thoughts on “Sotat mörkblått

  1. Hej!
    Efter att ha läst din blogg är jag sugen på att fixa håret hos dig i höst. Undrar om du jobbar på lördagar? Och jag vet att det är svårt att säga, men ungefär vad tar du för klipp och sling av ett nedan-för-axlarna-långt hår som är relativt tjockt? 😃 Tack på förhand!! Mia

    • Hej Mia! Jag jobbar tyvärr inte lördagar på salongen utan då gör jag frilansuppdrag. Ungefär 1500 kr tar jag för det men det är svårt att säga exakt såklart. Du är varmt välkommen till mig om du kan en veckodag 🙂

Kommentera

