Erbjudande klippning

 Bild härifrån

Vad roligt att ni är några stycken som nappat på mitt erbjudande! ni har fortfarande två dagar kvar att utnyttja rabatten, kolla in detaljerna nedanför.

Jag tänkte ge er mina fina läsare rabatt hos mig! Så den här och nästa vecka får ni boka en klippning för 395 kr istället för ordinarie pris 595 kr, det gäller alltså om ni bokar mellan 17-27 september men  ni kan klippa er senare. Boka på info@sandraelizah.se eller på 0768-70 14 39. Uppge att ni läser min blogg så får ni rabatten!

Jag finns på Project Sthlm, Riddargatan 25, Östermalm.

Jag har några tider kvar även den här vecka om ni är sugna på en förändring innan helgen 🙂

4 thoughts on “Erbjudande klippning

  1. Hej! Super blogg måste jag bara säga innan jag kommer till min fråga. Jag färgade mitt hår mörkbrunt/brunt precis innan sommaren och färgen har nu solblekts lite och så. Nu är jag lite sugen på att testa ombre nu till hösten, men hade mer tänkt att tona det så det kan gå ur efter ett tag. Vet du någon bra ljusare toning jag skulle kunna använda på mitt hår? Gärna en som går ur ganska snabbt ifall jag inte blir nöjd. Kanske efter bara några tvättar eller så. Om det finns det och funkar skulle det även gå att lägga en ännu ljusare toning på toningen för att få en ännu mer ombre känsla i det hela? Har funderat ganska länge på detta så skulle vara jätte tacksam för svar!:D

    • Hej Elina! Tack vad kul att du gillar min blogg! Som jag förstår det är du ganska mörk nu i håret? Du kan ju lägga en mörkare toning i botten som sedan kan tvättas ur efter ett tag. Wella color fresh fungerar bra att färga det mörkare med och den tvättas ur efter ett tag på ofärgat hår. Men om du vill göra längderna ljusare måste du bleka för att få bort färg. Svara gärna och förklara mer så kan jag ge dig mer råd 🙂

  2. Hej!
    Då jag såg bilden till det här ”inlägget” blev jag sjukt sugen på att klippa mig så! Jag undrar bara om det är en frisyr som man kan sätta upp i tofs och om en fyrkant, som jag, skulle passa i en sån’. Har höga kindben och undrar om dom också skulle passa i page, framhäver gärna mitt kantiga ansikte.
    Hälsningar Josephine 😀

    • Hej Josephine! Ja jag tror absolut du skulle passa i en page. Man får anpassa så att den inte blir för hård utan en mjukare klippning om du har en mer fyrkantig form. Den går att sätta upp i en tofs också :).

Kommentera

