5 min uppsättning

The 5 minute updo: braided gibson tuckBild härifrån

8 thoughts on “5 min uppsättning

    • Hej! Jag kollar min mejl hela tiden men får så många frågor från er läsare så det är svårt att hinna med! Pova att skriva en kortare fråga här istället så får du svar snabbare 🙂

  1. Hej,
    Jag älskar lockigt hår men har inte detta så ofta då lockarna jag gör med locktången inte håller sig alls länge. Så fort jag går utanför dörren så försvinner lockarna oavsett väder.. Finns det något som kan få lockarna att hålla sig hela eller i alla fall större delen av dagen? :=

    • Hej Jessica! Prova att ha i ett bra värmeskydd som står emot fukten och spraya lite på lockarna så håller de längre. Du kan också prova att rulla upp det på spolar när det är fuktigt och låta det självtorka för bättre hållbarhet. Kolla in Redken de har bra produkter som står emot luftfuktighet och ger en bra hållbarhet. Lycka till!

  2. Hej! Jättefin uppsättning! Skulle vara jättesnällt om du kunde kolla din mejl, har nämligen en liten fråga om hårfärgning så jag skulle bli jätteglad för ett svar på! 🙂
    Kram

Kommentera

