2 tankar om “Påskfin

  1. Hej! Jag har fått ett problem som jag hoppas att du kan hjälpa mig/ ge mig lite tips om. Jag var hos frisören igår och slingade mitt redan ljusa/guldiga hår med ljusare slingor. När jag gick därifrån var jag nöjd men nu tycker jag att det är alldeles för ljust och för mycket slingor, nästan intill randigt. Jag undrar nu om du har något tips för hur man kan få ur alternativt dämpa färgen på slingorna för att få det att likna min riktiga hårfärg. Kan man tvätta det oftare? Använda speciella schampoo/balsam? Jag vill inte gå tillbaka för att lägga pengar på en avfärgning eller fler slingor. Du kan svara här eller på min mejl om du vet något man kan göra. Tack! Kram

    P.S jättefin uppsättning ovanför!

    • Hej Gina! Jag tycker du kan prova wella color fresh, det är en lättoning som finns i några fina ljusatoner. Nu vet jag inte hur ljust ditt hår är men 10/36 ger en fin honungsblond nyans. 8/0 är också fin men mörkare. Du kan prova att blanda de två också för en färg mitt emellan. Kolla in en salong eller frisörshop som säljer Wella så kan du få mer tips om vilken färg du ska välja.

      Lycka till!

Lämna en kommentar