7 tankar om “Naglar i metall

  1. på tal om något heelt annat än naglar, skulle inte du ge tips på någon bra återfuktande ansiktsmask nu till sommaren? 🙂
    kram

    • Hej! Jag använder nästan bara naturliga ansiktsmasker! En mask som är både rengörande och bra för torr hy fixar man genom att blanda havregryn med vatten, smula grynen lite och värm vattnet så det blir som en gröt. Blanda i lite olivolja eller jojobaolja också. Avocado är också bra mot torr hy. Jag som har lite problem med oren hy brukar använda mig av honung som är rengörande och återfuktande, blanda i lite olja i den också om du har torr hy.

      Annars ska Chanel ha masker som ska vara helt otroliga och även dermologica har bra masker. Dock inte lika naturliga 🙂

      Lycka till!

  2. Hej jag kom på en sak hihi! Om jag skingar mitt hår sen i slutet av lovet och sedan köper en ljusbrun toning och har i, skulle jag få lite mörkare hår då med ljuser slingor :)? Skulle va snyggt med lite olika nyanser av brunt i håret

  3. Hej! Lägger du en en ljusbrun toning på ljust hår så så kommer allt blir mörkare, dina slingor kommer alltså att försvinna. Det kan bli några skiftningar men det är stor risk att allt blir i samma färg.Lägg istället den ljusbruna färgen och ljusa som slingor så kommer det att bli snygga nyanser.

    Lycka till! 🙂

    • Men om jag slingar mitt hår ( hemma ) hur blir färgen då? Vill inte ha brunt hår med oreanga slingor :$ måste jag slinga flera gånger för att få ett snyggt resultat?

      • Jättesvårt att säga hur färgen blir om du slingar hemma. Det beror ju helt på vilken blekning du använder och hur länge du låter den sitta. Du behöver inte linga flera gånger utan en gång ska räcka! Gå helst till en frisör för bästa resultat 🙂

Lämna en kommentar