Så här enkelt är det

Jag tänkte att jag skulle prova att göra en egen hårdonut och så här enkelt och snabbt var det. Tog kanske 10 min allt som allt.

Först klippte jag av ändarna på en strumpa och ett par strumpbyxor. Har du mörkt hår välj svarta strumpbyxor.

Sedan rullarna man bara ihop strumpan och över det rullar man strumpbyxan.

Sätt upp håret i en tofs, hög eller låg, åt sidan eller hur du vill. Sedan är det bara att vika över håret och pilla in allt hår. Sätt sedan fast med hårnålar så att det håller och spraya lite. Klart! Fest fin på 10 min och kostnaden är lika med noll. En strumpa med hål i och ett par strumbyxor med maskor i är allt som behövs!

5 tankar om “Så här enkelt är det

  1. Nu kan ni ha håret som Lauren & sminka er som Lauren! Ni har videon nedan för hur man gör håret och ni har en video hur man gör hennes kattögon 🙂 enjoy!

  2. Ping: Skönhetstrender vi minns « Fråga Frisören & MakeUpArtisten

  3. Ping: Läsarfråga, baluppsättning för tunt hår « Fråga Frisören & MakeUpArtisten

  4. Ping: Läsarfråga, fest frisyr | Fråga Frisören & Makeup Artisten

  5. Ping: Knut + fläta | Fråga frisören & makeup artisten

Lämna en kommentar